2018. október 11., csütörtök

Fenékformáló program Máté Noémivel- Vége a 2. szakasznak

Forrás

El se hiszem, hogy már lenyomtam 4 hetet Noémi programjával, olyan szinten elrepült az idő!

A programról írtam már ITT és ITT
ITT az 1. szakasz első napjáról, ITT pedig az 1. szakasz végéről.

Mit tapasztaltam a 2. szakasz befejeztével?

Folyamatosan javul az egyensúlyérzékem, ebben biztos vagyok. Az 1. szakasz végén ezt már tapasztaltam a  "flamingónál", ebben a szakaszban a "síelős guggolás" volt a csúcs. Nagyon durva volt kb az első 2 alkalommal, alig tudtam talpon maradni, de a végére egészen jól belejöttem. 
Az elmúlt 4 hét alatt 1 cm-t karcsúsodtam csípőtájékon és combból is, de ez igazából annyira nem is fontos. Tudjátok mit vettem észre? Hogy amikor megyek fel a tetőtérbe a lépcsőn, akkor látszik, hogy a középső farizmom kisebb lett és erősebb. Ne nevessetek, de amikor először vettem észre így lépcsőzés közben, rendesen belenyomtam az ujjamat és megdöbbentem, hogy érzem az izmot, amit addig nem. 😂 Szóval erősödik a farizmom a programnak köszönhetően!

Ami pedig most következik

Újabb 2 hetes program, az utolsó szakasz, az i-n a pont. 
A, B gyakorlatsor van, de van C is, ha már minden nagyon megy.
8 gyakorlatsor van, de párosítva vannak és a cél, hogy minél többet végezzünk el belőlük, akár súlyzókkal, szalaggal is. Ahogy látom, itt már tényleg az erősítésre ment rá Noémi a gyakorlatsor összeállításánál.
2 hétig A és B gyakorlatsort fogok végezni, a 3. héten pedig a C-t. Így nekem a 2. szakasz 3 hetes lesz így.
Kedd A gyakorlatsor
Csütörtök B gyakorlatsor
Szombat A gyakorlatsor
Hétfő B gyakorlatsor
Szerda A gyakorlatsor
Péntek B gyakorlatsor
Vasárnap A gyakorlatsor
Kedd C gyakorlatsor
Csütörtök C gyakorlatsor
Szombat C gyakorlatsor

Próbáld ki te is a fenékformáló programot!
Részletek ITT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése