2018. szeptember 24., hétfő

Fenékformáló program Máté Noémivel- Vége az 1. szakasznak

Illusztráció forrása

Véget ért az 1. szakasz Máté Noémi fenékformáló programjában, ami két hét alapozást jelentett.
Két hétig A és B gyakorlatsort végeztem a programnak megfelelően, hetente többször és folyamatosan emelkedő ismétlésszámmal.

ITT és ITT írtam arról magáról a programról.
ITT pedig az 1. szakasz 1. napjáról, vagyis a kezdetekről.

Mit tapasztaltam az 1. szakasz befejeztével?

Ami a legfontosabb, hogy sokkal, de sokkal jobb lett az egyensúlyérzékem. Ne nevessetek ki, de van egy bizonyos gyakorlat, amit úgy hívnak, hogy "flamingó". Nos, kb az első 5 napban kapaszkodás nélkül teljesen egyszerűen eldőltem. Nem tudtam megtartani magamat. Mára viszont nem okoz gondot megcsinálnom, igaz, jobban "belehalok" ebbe a gyakorlatba, mint mondjuk 100 guggolásba. Még oda kell figyelnem a tartásra, hogy ne dőljek el, de szerintem már ez is hatalmas lépés.
A másik szintén fontos dolog, hogy másképp áll rajtam a farmer. Ezt pár nappal ezelőtt vettem észre magamon. Súlyban, centiben nem fogytam, de mégis valahogy jobban áll és kényelmesebb.

Ami pedig most következik

Újabb 2 hetes továbbfejlesztett edzésterv, ami az alapozásra épül.
Szintén A és B hét van, most viszont már 8 gyakorlattal és megadott ismétlésszámmal a percek helyett.
Hétfő A gyakorlatsor (09.24.)
Szerda B gyakorlatsor (09.26.)
Péntek A gyakorlatsor (09.28.)
Vasárnap B gyakorlatsor (09.30.)
Kedd A gyakorlatsor (09.02.)
Csütörtök B gyakorlatsor (09.04.)
Szombat A gyakorlatsor (09.06.)

Ha szeretnéd te is kipróbálni a programot, kattints IDE!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése