2018. szeptember 15., szombat

Fenékformáló program Máté Noémivel- 1. nap

Illusztráció forrása
Noémi programja 3X2 hetes programból áll. Az első két hét edzésterve szerint alapozunk, a következő 2 hétben elkezdünk keményebben dolgozni, majd az utolsó két hétben belehalunk. 😅

Jelentem, túléltem az 1. napot! 5 gyakorlatról beszélünk, amiket egyenként 1-1 percig kellett csak csinálni. Lazán megcsinálok 100 guggolást, majd utána 100 kitörést, minden megerőltetés nélkül, de most ezután az 5 perc után alig kaptam levegőt!
Rájöttem arra, hogy nagyon rossz az egyensúlyérzékem és arra is, hogy a csípőmnél kell lennie olyan izomnak, amiről eddig nem tudtam, mert valami nagyon furát éreztem. 😆

Szóval. Most 2 hétig alapozok. Noémi programja szerint van A és B gyakorlat, a gyakorlatok kitartási idejét fokozatosan lehet növelni (1 perccel indítunk) és hetente 2X ajánlja a gyakorlatok elvégzését. 

A tervem az, hogy minden másnap fogok tornázni és minden második alkalomnál növelem 1 perccel az időt.
Vagyis ma (hétfőn, 09.10) kezdtem A gyakorlatsor, 1 perc gyakorlatonként.
Szerdán B gyakorlatsor, 1 perc. (09.12.)
Péntek A gyakorlatsor 2 perc. (09.14.)
Vasárnap B gyakorlatsor 2 perc. (09.16.)
Kedd A gyakorlatsor 3 perc. (09.18.)
Csütörtök B gyakorlatsor 3 perc. (09.20.)
Szombat A gyakorlatsor 4 perc. (09.22.)
És következik a 2. szakasz.

ITT írtam arról, hogy mit kell tudni Noémi programjáról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése