2018. október 8., hétfő

Egy gyengéden ápoló babafürdető ... akár ekcémás bőrre is


Már több babafürdetőről is írtam az oldalon, melyek az ekcémás bőr ápolására és tisztítására is alkalmasak. Mondhatni elkötelezett híve vagyok ezeknek a tesztelésének. Ma is egy ilyen termékről fogok írni, méghozzá az Azure illatmentes babafürdetőjéről.

Mit kell tudni a termékről?

Ami a legfontosabb, hogy illatmentes, nem tartalmaz semmilyen hozzáadott illatanyagot. Ugyanakkor tartalmaz bio olívaolajat és napraforgóolajat, ami a bőr hidratálását, táplálását segítik elő. A megszokottnál több bio olívaolajat tartalmaz a fürdető, de ettől még nem lesz zsíros egyáltalán. Viszont elősegíti, hogy olyan szinten hidratálja a bőrt, hogy ne kelljen testápolót használni utána. Továbbá tartalmaz bio sárgabarackmagolajat, ami az A és E vitamin tartalmának köszönhetően szintén a bőr hidratálását és táplálását segíti elő. Ha viszont felnőttek használják, akkor ne felejtsük el, hogy a két vitamin a bőr öregedési folyamát is lelassítja.

Mit tapasztaltam a termék használatakor?

A sok olívaolaj miatt javaslom, hogy használat előtt rázzuk fel a terméket! 
Nagyon-nagyon enyhe illata van a terméknek. Illatmentesnek mondanám, de vagy az olívaolajat vagy a sárgabarackmagolajat érezni lehet, de tényleg nagyon nagyon enyhén. Mint amikor fúj a szél és enyhén érezzük a távolban levő illatokat. Beazonosítani se tudom.
Az állaga lágy, krémes. Az olajtartalmától függetlenül nem volt olajos, nem lett a víz tőle olajfoltos. Remekül feloldódott, kicsit fehéres árnyalata lett tőle a víznek, a használata pedig kellemes volt.
Sem a Kicsinél, sem pedig nálam nem okozott semmilyen irritációt.

Amit kiemelnék, az az ekcémám. Pont amikor használni kezdtem hideg idő lett, ez nálam pedig egyet jelent azzal, hogy a hideg miatt sajnos a kezemen elkezd beszakadni a sérült bőr. Ezért én vagyok az, aki már az ősz elején kesztyűt kezd el hordani, hogy a tenyere nem hűljön ki, ne repedjen be az ekcémás bőr és ne sérüljön. Szóval pont egy ilyen beszakadt időszakban kezdtem el használni. 
Aki nem tudja, hogy ez mit is jelent, az képzelje el, hogy a tenyerén beszakadt a bőr, de mélyen. Kilátszik a hús, fáj, éget, nem tudja a beteg rendesen kinyújtani a tenyerét, az ujjait, ez egy nagyon fájdalmas időszak, amíg a sebek be nem gyógyulnak. Ilyenkor nagyon vigyázni kell a megfelelő ápolásra, hisz nyílt seb van a tenyéren, bármilyen kórokozó akadály nélkül be tud jutni a szervezetbe.
Ebben a nagyon sérült időszakban is használtam a terméket és semmilyen irritációt nem tapasztaltam. Ezért szívből tudom ajánlani a terméket a bőrbetegségekkel rendelkezőknek és természetesen a babás szülőknek is.

Ami még kiemelendő a termékkel kapcsolatban, hogy bio tartósítószerrel készült, vegán termék, nem tesztelték fejlesztésük során állatokon. Magyarországon fejlesztett és gyártott termék.

⟶ ITT bővebben is utána tudtok olvasni! ⟵
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése