2018. szeptember 3., hétfő

A trendi és természetes babafürdető


Amikor egy gyógyszerész és egy kozmetikus összefog, hogy organikus alapanyagokból trendi és természetes kozmetikumokat hozzanak létre: nos, akkor születik meg az Origi termék. 

Különösen kisgyermekek esetében, szerintem kimondottan fontos, hogy igyekezzenek a szülők a lehető legegészségesebb életet biztosítani nekik. És ennek nagyon fontos része a bőrápolás is. Hisz a bőrünk az, ami megvéd minket a környezet káros hatásaitól. Egy páncél, ami véd minket a káros "behatolók", baktériumok, kórokozók ellen és nagyon nem mindegy, hogy ez a páncél épp vagy sérült és átengedi a "betolakodókat". Higgyétek el, tudnék erről mesélni, de majd egy másik bejegyzésben ez is sorra kerül. Most inkább azt szeretnék hangsúlyozni, mennyire fontos a kisgyermekek helyes bőrápolása, valamint mint tapasztaltam az Origi baby sensitive babafürdetősó használata során. Igen, jól olvastátok. A saját, nagyon érzékeny, ekcémás bőrömön is teszteltem a terméket. 

Amit a termékről a honlapon találni lehet

Egyedülálló összetételű bőrbarát babafürdető, mely bio sheavaj és kecsketej tartalmával puhává és hidratálttá varázsolja a baba finom, érzékeny bőrét, védi a kiszáradástól, megóvja annak természetes lágyságát. Sőt a selymes fürdő a koszmó ellen is sikeres veszi fel a harcot.
Natúr illatát a természetes összetevők adják, nem tartalmaz illatanyagot, hypoallergén, tenzid-, színezék- és tartósítószermentes.
A flakonban található pohárral adagolhatjuk a baba fürdővizébe, majd miután feloldottuk, jöhet a tejben-vajban fürdőzés.
Összetevők:
Himalája só, tengeri só, shea vaj, kecsketej por, fehér agyag, kukorica keményítő

Az első benyomás


Egyszerűség, letisztultság, kifinomultság, vidámság.
Ezeket éreztem, amikor kicsomagoltam és megpillantottam az egyszerű, műanyag flakont és rajta a színes, vidám címkét. Látványra megbízhatóságot sugallt a termék, érezni lehetett rajta, hogy a készítőinek fontosak a gyermekek.
Amikor pedig letekertem a kupakot ... sajnálom, hogy azt a mennyei illatot, amit akkor éreztem, nem tudom visszaadni nektek. Friss, üde és finom volt, annyira, de annyira kellemes.

És a második 


A legkisebbem egy éves, törtvényszerű volt, hogy ki fogja próbálni a babafürdetőt. A használati útmutatónak megfelelően, jó púpos adagolókanálnyi sót adtunk a fürdővizéhez, melyben szokásához híven nagyjából fél órát eljátszott. 
A só idővel szépen feloldódott, nem maradtak szemcsék a fürdővízben, kellemes, enyhe illatot adott. 
Semmilyen kellemetlen tünetet nem tapasztaltam a Kicsi bőrén a fürdőzés után.

És a harmadik

Másnap este gondoltam, hogy próbát teszek én is. Tudni kell rólam, hogy az ekcémám miatt is, rendkívül érzékeny a bőröm. Hajlamos vagyok a nem megfelelő termék használata után kipattogzani és nagyon-nagyon viszketni, illetve a foltjaim is képesek akár egy éjszaka alatt jócskán megnőni. 
A fürdőzés után nem tapasztaltam "mellékhatást". A bőröm nem pattogzott ki, nem viszketett. Ez számomra maximálisan azt mutatja, hogy tényleg megfelelő ez a termék az érzékeny bőrűeknek.

Kiknek ajánlanám?

Kisgyermekes szülőknek mindenképp. Az esti fürdetéshez egy kis adagolókanálnyi és biztos lehet abban a szülő, hogy természetes fürdősót adott a fürdővízhez, ami puhítja és ápolja a baba bőrét.
Ugyanakkor a saját tapasztalatomból kiindulva, ajánlanám érzékeny bőrű felnőtteknek is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése