2018. augusztus 14., kedd

R. M. ékszer, mely örökre szóló emléket nyújt


Az R. M. ékszer egy alkotói összefogás, melyet Rangits Márta alapított és jelenleg 20 tagból áll. Céljuk, hogy olyan egyedi és nem mellesleg hazai ékszereket hozzanak létre, melyek valóra váltják a vásárlók álmait és akár örök emlékek lesznek számukra.

Lehetőséget kaptam arra, hogy bemutathassam és tesztelhessem az egyik ékszerüket. A választottam pedig az acél, szív alakú baba emlékőrző medál lett. 
Miért is ezt választottam? Mint a legtöbb nő, én is nagyon szeretem az ékszereket. Főleg a nyakláncokat és a fülbevalókat. Mint édesanya, régóta vágytam egy olyan medálra, melyen valamilyen formában megörökítésre kerülnek a gyerkőceim. Az R. M. ékszer pedig ezt megvalósította.
A medál egyik oldalán a kisfiam születési dátuma (percre pontosan), súlya, hossza, neve szerepel, a másikon pedig a kislányomé. Örök emlék lett számomra, hisz azt a pillanatot örökíti meg, amikor megszülettek. Akárhányszor ránézek, egyből látom magam előtt a kisfiamat. 54 cm volt és 3680 gramm. Ma már majdnem 10 éves. És bár a kislányom még csak 1 éves múlt, még nem olyan távoli emlék a születése tudom, hogy eljön majd az az idő, amikor látva a medálnak azt az oldalát, amin ő szerepel, ugyanazt a nosztalgikus hangulatot fogom érezni, mint a kisfiam esetében. 

Futárszolgálat szállította ki bubis borítékban a dobozt. A borítékot kinyitva először egy kis levélkét pillantottam meg, melyben bemutatták magát a vállalkozást, valamint azt is, hogyan kell tisztítani a különböző ékszereket. Ez számomra hatalmas piros pont. Hisz elintézhették volna annyival, hogy nesze neked, itt az ékszer, tisztítsd ahogy akarod, de nem. Erőt és energiát fektettek abba, hogy erről is tájékoztassák a vásárlóikat, ami az én szememben nagyon pozitív dolog.
Aztán kivettem a borítékból a nagyon szép fekete-fehér dobozt. Semmi extra, de nagyon elegáns, nőies, nagyon kellemes dobozka, ami már látványra is ígéri azt, hogy a vásárló nem fog csalódni abban, ami benne lapul majd. És nem is csalódtam. 
A medál mérete pont ideális. Nem nagy, nem pici, a feliratokat nem kell nagyítóval nézni. Szépen, tisztán, normál méretben látszik minden emlék rajta. És ami ezen kívül újabb piros pont, hogy a medál hossza egyedi méret alapján készült. Nem a hasamat veri, olyan hosszú, amilyen hosszúságút én kértem. 
Az a bizonyos doboz! Kövess Instagramon is!

Nem tudok negatív dolgot írni, sem az R. M. ékszer kommunikációjáról, sem pedig magáról a kapott nyakláncról. 
✓ Márta kedvesen kommunikált velem Facebookon és e-mailben is.
✓ A szállítás a futárszolgálattal szerintem a vásárlónak a legideálisabb.
✓ Csomagolásban se találtam hibát. Bubis boríték, kedves levélke  és szép dobozka.
✓ Maga a medál is gyönyörű. A kivitelezése, a mérete, a feliratok.
Nem tudok negatívat írni.
És a bizonyos nyaklánc! Gyönyörű!

Nagyon tudom a figyelmébe ajánlani mindenkinek ezt a terméket és a többit is érdemes megnézni!
Ha édesanya/édesapa vagy és szeretnéd, ha mindig viselhetnél egy olyan ékszert, ami a gyermekeidre emlékeztet.
Ha nagymama/nagypapa és az unokáiról szeretne ilyet.
Ha szeretnéd az édesanyádat/édesapádat/nagyszüleidet meglepni hasonló ékszerrel akkor hajrá!

Nézzetek körül az R. M. ékszer hivatalos honlapján (ITT) és rendeljetek bátran! Most akciósak a termékek! Nagy szerelmem pl. az ékszertartó dobozok! Nézzétek meg, ugye milyen gyönyörűek?! És nem mellesleg egy olyan vállalkozásról van szó, mely 2015-ben Az ország boltja minősítési díjban a II. helyezést érte el, 2016-ban és 2017-ben pedig az első helyezést. Látogassatok el az oldalukra és nézzetek körül!

https://www.rmekszer.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése