2018. augusztus 16., csütörtök

A pelenka, mely nekünk bevált


Harminc hetes várandós voltam a Kicsivel, amikor koraszülés esélye miatt elkezdtem mindent beszerezni neki. Pelenkán akkor nem nagyon agyaltam, mert emlékeztem arra, hogy anno 9 éve a Naggyal a kezdeti időszakban a Libero akkori újszülött pelenkája vált be. Gondoltam, hogy amíg nem rázódom újra bele a pelenkázás rejtelmeibe, tökéletes választás lesz. Kész szerencse, hogy csak 2 zacskóval indítottunk, ugyanis gondolta volna a fene, hogy több, mint 4 kg-mal fog születni a "pici lány". Így nekünk ez a méret nem sokáig volt jó. Javaslom is mindenkinek, hogy kis méretű pelenkákból ne szerezzen be több zacskóval, majd csak maximum a baba születése után. De azt is vegyük figyelembe, hogy néha a babának az egy számmal nagyobb méret a kényelmes, illetve az sem elhanyagolható, hogy a kezdeti időszakban 5-600 grammokat is híznak a kicsik havonta. Maximálisan meg voltam elégedve a Libero Newborn pelenkájával. Nem folyt ki belőle semmi és nem dörzsölte a köldökét sem. 

Kezdetben

Aztán amikor gyorsan kihízta ezt, szerencsénkre kaptunk egy "gigamegahatalmas" csomagot a Libero3-ból és hónapokig nem kellett pelenkát vennünk. Így tapasztalatot a pelenkavásárlással és kereséssel kapcsolatban pont akkor szereztem, amikor elkezdtük a hozzátáplálást.
A hozzátáplálás kezdetéig

Rossmann saját márkás

Összességében meg voltam elégedve vele. Nem ázott át, nem csomósodott, viszont nem tartotta a szagokat. A legfurább az volt, hogy már csak a pisitől is nagyon büdös tudott lenni. Az ára jó, összességében nem rossz pelenka, a Rossmanó kártyának köszönhetően néha tényleg nagyon jó árban lehet megvenni, de találtam ennél jobbat.

Kipróbáltuk, nem rossz, de már a pisiszagot se tudja tartani

DM saját márkás

DM, Rossmann néha egykutya, naná, hogy neki is van saját márkás pelusa. Anno a kisfiamnál is az ő pelenkájuk vált be és nem csalódtam benne most sem. Hónapokig vettem ezt a márkát, csak akkor került a kosaramba másik, ha épp kísérletezni támadt kedvem. Maximálisan elégedett voltam vele. Jó az ára, nem ereszt, tartja a szagokat ameddig lehet. Aztán találtam egy jobbat.

Nagyon tudom ajánlani!

TESCO-s pelenka

Valami katasztrófa! Nem csak, hogy nevetséges az ára, de a minősége siralmas. Szinte csomosódik a pisitől és szörnyen kellemetlen lesz már csak ettől a szaga. És többször észrevettem, mintha kívülről az anyag nedves lett volna a reggeli ébredéskor. Vagyis annyira szerintem nem jól köti meg a nedvességet. 
Siralmas

Happy 

Már nem is tudom, hogy landolt a kosaramban, tán akció lehetett a TESCO-ban és gondoltam próba szerencse. Teljesen ugyanaz a véleményem erről, mint a TESCOS-ról. Csalódás.
TESCO 2

Panda

Nyílt a közelben egy ázsiai üzlet, ahol nagyon akciósan bedobták ezt a pelenkát, gondoltam ki nem hagyom a lehetőséget. Ugyanazt nyújtotta, mint a Happy vagy a TESCO-s. Nem ajánlanám.

TESCO 3

És akkor jöjjön végre, ami bevált és maximálisan, minden téren meg vagyok elégedve vele!

LIDL-s pelenka


Nem ereszt, tartja a szagokat, kényelmesnek tűnik és ami nem elhanyagolható, amikor babahetek vannak a boltban, nagyon jó árban van. A mostani akciójuk alapján 40 Ft-ra jön ki nekünk a db-ja. Belegondolva, hogy vannak pelenkák 60-70-80 ft/db áron is, ez nagyon jó. Amikor babahetek vannak, mi ilyenkor szoktunk feltankolni akár több hónapra is. 

Természetesen mindenki a saját pénztárcája alapján dönti el, hogy milyen pelenkát vesz. Én próbálok spórolni de úgy, hogy az ne a minőség rovására menjen. A LIDL-s pelenka minősége tökéletes és az ára is a legolcsóbb szerintem a babás hetek alatt.


Vagyis mit tanácsolnék a kismamáknak készülve a csemete érkezésére?

① Ne vegyetek kis méretű pelenkákból több zacskóval, mert nem tudhatjátok, hogy milyen súllyal fog születni és milyen gyorsan fog gyarapodni. Lehet, hogy már eleve akkora lesz, hogy a new born kényelmetlen lesz számára. Bőven elég ebből max 2 zacskó, aztán akár az apuka is le tud ugrani újabb zacskóért.
② Kísérletezgessetek, de sose áradjatok el! Ha láttok egy ismeretlen márkát akciósan, ne tankoljatok fel belőle, mert lehet akkora csalódás fog érni titeket, mint engem a TESCO-s, Happy és a Panda esetében.
③ Próbáljátok ki a DM-es és a LIDL-s saját márkás pelusokat! Nekünk ezek nagyon beváltak.

5 megjegyzés:

  1. Mi most váltottunk a Lupilu pelenkára, az ára miatt próbáltuk ki, ugyanis eddig Pamperst használtunk (bár közben próbáltam a DM saját márkásat is, nekem nem vált be). A Lupiluval én is elégedett vagyok, nem mellesleg a majom monta nagy kedvenc. Éjszakára viszont nem jó, többször is átázott már, ezért esténként inkább még Pamperst használunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nekünk nem ázik át, pedig éjszaka nem ébresztem fel pelenkázás miatt. Este 8-kor rákerül és reggel 7-8 körül vagy ahogy ébred hamarabb, leveszem. Mondjuk az se mindegy hogy olyan babáról van-e szó, aki este is rendszeresen eszik-e, mert így nyilván többet pisil. Nálunk a Kicsi nem eszik a vacsora után, csak reggel.

      Törlés
    2. Sajnos nekünk este 9től gyakran reggel 6-7ig se bírja, bár az igaz, hogy sok vizet iszik a kisasszony (enni már nem eszik éjszaka). Na de ez legyen a legnagyobb probléma, amúgy tényleg meg vagyok elégedve vele, ezért nem fogok váltani, főleg, hogy árban is nagyon jó. 😉

      Törlés
    3. Igen, nálatok biztos több lehet a pisi is, ha iszik vizet az este folyamán, hisz ki kell jönnie. :) Nekünk nem eszik, nem iszik, így amit kipisil az este az az esti tápszer lehet már csak jóformán. :)

      Törlés
  2. Kisfiamnak a DM Babylove pelus jó,de csak ha nagy dobozos kiszerelésben veszem, akkor jön ki 48Ft-ra darabja, egyébként 55Ft darabja. Az Aldis MyLove pelenkával is meg vagyok elégedve, ennek 48Ft darabja. 2019.06.27-07.03 között lesz a Lidl-be akció a pelenkára 1999Ft lesz 1 csomag, így 40Ft-ra jön ki db-ja, egyébként ennek a fajtának is 48Ft darabja akció nélkül. 4-es méretet használ a kisfiam. Veszek jövő héten lupilu pelust, kipróbáljuk. Ami nem vált be: Rossmann Babydream, Tesco Fred&Flo (se a sima, se a bugyipelus, egyik legolcsóbb pelus, főleg ha akciós), Sleepy, Pampers Sleep and Play,és a Liberotól se voltam elragadtatva árban pedig nagyon drága. Bugyipelenkából a Pampers Pants és a Rossmann Babydream, ami jó, viszont ezeknek 70 Ft felett van db-ja.

    VálaszTörlés