2018. július 15., vasárnap

Oltás, vérvétel sírás nélkül?

Gondolom nem egyedüli szülő vagyok, akinek a gyereke végigüvölti az oltásokat. Egészen pontosan már akkor üvölt, amikor megérkezünk az orvosi rendelőbe. Megértem szegénykét, mert én 34 éves fejjel totál bestresszelek vérvételek előtt. Terhesen, amikor rendszeresen megcsapoltak, remegve ültem le a székbe, oda se mertem nézni, amikor letették előttem a fiolákat, már előre rosszul voltam. Aztán jött a fájó szúrás ... brrr ... megértem a gyerekeket. 
Pár hét múlva aktuális lesz a Kicsinél az 1 éves kötelező oltás. Előre rosszul vagyok. Le kell fogni, érzi előre, öklendezésig tud üvölteni, hiába próbálom csitítani, puszilgatom, olyan segélykérően néz rám ilyenkor, hogy a szívem szorul össze, amiért kiteszem ennek. 
A napokban felhívták a figyelmemet a Buzzy méhecskére, aminek köszönhetően fájdalommentes lesz az oltás és a vérvétel. Sőt, állítólag felnőtteknél a tetoválást is elviselhetőbbé teszi. Az egyetlen gond az, hogy Magyarországon nem lehet kapni. 😒 Pedig az olvasott információk alapján, minden gyerekorvosi rendelőben ott lenne a helye. 

De akkor nézzük, hogy mi is ez.

Erről a méhecskéről van szó, aminek a szárnyai hűtőpárnák (szárny nélkül is működik amúgy) és maga a méhecske rezeg, ezzel az idegsejteket lényegében blokkolja. Gyorsan megtörténik a szúrás és a gyerek nem érez semmit.
Nagyon durva videók is vannak erről:

Itthon a Budai Egészségközpontban alkalmazzák.

Külföldről lehet rendelni kb. 50 USD, vagyis kb. 14.000 Ft + szállítási költség körül.

Próbálta már valaki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése